Lietuvos alaus rinkos lyderė. Bendrovė valdoma vienos didžiausių pasaulyje alaus gamybos grupių „Carlsberg“.
Nagrinėjant kasdieninius verslo procesus, organizacijos viduje atsirado poreikis sistemai, kuris padėtų darbuotojams efektyviau tvarkytis su konkrečios paskirties inventoriumi.
Reikalinga inventoriaus užsakymų valdymo sistema, kurios užsakymo formavimo bei reprzentacijos dalys būtų pritaikytos konkrečiai planšetei.
Projektas įgyvendintas kartu su kūrybinės reklamos agentūros Not Perfect I Y&R Vilnius digital skyriaus komanda.
Komandų kompetencijas sujungėme praktiškai pačioje projekto užuomazgoje.Turėjome progą prisidėti ir prie pačios idėjos išgrynimo, ir prie prototipo tobulinimo. Įdomu tai, kad mūsų praktikoje, tai buvo bene pirmasis sistemos dizainas, kai naudotojo interfeiso išvaizdai skiriamas iš tikrųjų didelis dėmesys. Programuoti dizaino konkrečiam įrenginiui taip pat anksčiau neteko.
Agentūra, žinoma, įgyvendino ir derino dizaino darbus su klientu, o mūsų užduotis buvo pagalvoti apie tai, kaip nepamesti nei vieno reikalingo dizaino elemento. Teikėme pasiūlymus, ruošėmės sistemos tobulinimui, plėtimuisi ateityje, tad kartu išsidirbome dizaino sistemą tiek, kad vėliau netrukdyti visą tą grožį kūrusių dizainerių.
Iš techninės pusės projektas įdomus savo duomenų gausa bei viskuo kas su jais susiję: importai, eksportai, kiekių skaičiavimai, įvairūs patikrinimai, pranešimai. Prie to paties būtų galima pridurti, kad dar kartą pasitvirtino nerašyta taisyklė - kuo interfeisas paprastesnis, tuo viskas sudėtingiau vyksta backgrounde.
Beta produkto versija įvertinta gerai. Atlikus keletą nežymių patobulinimų, sistema atiduota į galutinių naudotojų rankas ir laikas nuo laiko vystoma toliau.